6 февруари 2015 г.

Сладки Корекомки

Имаше един период по кулинарните групи, когато падна голямо печене на точно тези сладки. Тогава се зарекох, че ще ги направя, но все нещо не им идваше времето. То при мен май с всичко е така. Няма ли ми я музата за конкретно нещо не го захващам, защото не ми се получава. Наканих се де. Обаче реших, че като ще са корекомки, трябва да са "вносни". Нали едно време в Корекома само вносни стоки са се продавали. Та по този причина поизмених оригиналната рецепта малко и крем сиренето го замених с маскарпоне. Та нали хората са казали "Като ще е гарга да е рошава.", че и моята  работа "Като ще са корекомки, да са вносни." 

Докато търсих рецепта попаднах на най-различни вариации. С крем сирене, с извара, с крем сирене и извара, с яйца, без яйца, с бакпулвер, без бакпулвер, с равни количества масло и сирене, с различни количества... Вариациите просто са безкрайни. Аз се спрях на най-простата, тази с 5 продукта - крем сирене, масло, ванилия, бакпулвер и брашно и, разбира се, захар за овалване. Нали простичките неща са най-вкусни. Внесох си моите промени, разбира се - замених крем сиренето с маскарпоне, ползвах ванилия с аромат на масло и работих с продукти направо от хладилника. Очаквано се получиха леки, ненатрапчиво сладки бисквитки, които обаче според мен имат нужда от малък "ъпгрейд" и следващия път смятам към захарта, в която ги овалвам да сложа лъжичка канела или някакъв друг аромат. А ето и как ги направих.


Необходими продукти:

125 г масло на кубчета
250 г крем сирене (аз ползвах Маскарпоне)
2 ч. л. бакпулвер
1 ампула есенция ванилия с
2 ч. ч. брашно
захар за овалване



Начин на приготвяне:

1. В купа смесвате всички продукти и омесвате до меко тесто. Месете около 5 минути, за да се смесят добре продуктите.

2. Разточете тестото на тънка кора около 0.5 см и изрежете кръгчета.

3. Кръгчетата овалваме в захар и прегъваме на две. Овалваме отново и прегъваме още веднъж.

4. Печем в предварително загрята на 200 градуса фурна докато станат златисти.


Ако ви харесват моите рецепти, може да ги следите и в страницата ми във фейсбук https://www.facebook.com/thefoodloverme

2 коментара:

  1. Ама, че са хубави Кети! Тъкмо се чудех какво да направя за децата днес, и попаднах на твоите корекомки. Ще се правят :) Нямам маскарпоне, ще импровизирам с друго, дано се получат :)
    Поздрави от мен Кети!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами маскарпоне. Ползвай си крем сирене. Аз просто често имам маскарпоне в къщи и замествам в рецептите вместо крем сирене. Няма как да не се получат. До колкото знам дори хората ги правят с онова крем сирене, което е опаковано като масло.

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...