5 януари 2014 г.

Мачкана обърната баница

Празниците минаха, но вкъщи настроението за баница никак не е отминало. И за днешната неделна късна закуска, реших да направя една вкусна, ароматна баница. На оригиналната рецепта попаднах съвсем случайно в някакъв женски сайт, който дори не беше с готварска насоченост, но разбира се аз внесох разни промени. Мога кажа, че за мен това е най-лесният и най-бързият начин за приготвяне на пухкава, сочна, вкусна и ароматна баница.




Необходими продукти:

1 пакет кори за баница (аз ползвам Фамилия)
8 яйца
1 кофичка кисело мляко
150 мл газирана вода
400 г сирене
150 мл олио
1 пакетче бакпулвер

Начин на приготвяне:

1. Разбиваме яйцата с бакпулвера и след това добавяме киселото мляко, газираната вода и олиото и разбиваме добре до еднородна смес. В отделна купа натрошаваме сиренето.

2. Една по една корите се вземат, мачкат се на топка и се поставят в намазана тава (нека тавата НЕ Е с незалепващо покритие). Така покриваме първия ред с половината кори. След това поръсваме с половината сирене и заливаме с половината плънка. С втория ред действаме по същия начин.

3. Печем в предварително загрята на 180 градуса фурна. След като баницата се изпече още гореща я обръщаме върху чаши или купички и оставяме така за около 15 минути и след това е готова за консумация. :)


3 коментара:

  1. Поздравления! Това е най-вкусната баница, която съм опитвала!

    ОтговорИзтриване
  2. мда..и аз вече няколко пъти я правя..наистина е много вкусна Кети :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...